תאגיד המים אל-עין בע”מ - דף הבית (2024)

זכאות לדחיית מועד בביצוע תשלום–חרבות ברזל

נוכח מתקפת הטרור שהחלה ביום 7 באוקטובר 2023, הכריזו שר הביטחון וממשלת ישראל על מצב מיוחד בעורף בשטחי המדינה כולה ועל נקיטת פעולות צבאיות משמעותיות.
בהמשך להשפעת האירועים על הפעילות במשק, חוקקה הכנסת את חוק דחיית מועדים הוראת שעה חרבות ברזל (חוזה, פסק דין או תשלום לרשות), התשפ"ד-2023(להלן – "החוק").
בהתאם לחוק, כל מי ששירת כחייל, שוטר, סוהר (במתקנים מסוימים) או כבאי, וכן מתנדב בהיקף של משרה מלאה בגוף הצלה, היה נעדר, חטוף, שבוי או שהתגורר בישוב שהתפנה לאור המצב הביטחוני (המנוי בתוספת לחוק), או שהיה מאושפז כתוצאה מפציעה מפעולת איבה בבית חולים לתקופה של שבעה ימים, בתקופה שמיום 7 באוקטובר2023 ועד ליום31 בדצמבר 2023(להלן: "התקופה הקובעת הראשונה,)"זכאי לדחיית מועד בת145ימים או עד ליום 29.2.2024, לפי המוקדם, לצורך ביצוע תשלום לתאגיד, שמועדו חל בתקופה הקובעת הראשונה.
כמו כן, בהתאם לחוק, כל מי שזכאי לדחיית מועד, כאמור לעיל, בתקופה שמיום1.1.2024 ועד יום 29.2.2024(להלן: "התקופה הקובעת השנייה") וכן מי שאושפז בבית חולים לתקופה של שבעה ימים לפחות בשל פציעה שנגרמה לו, בהיותו חייל, בתקופה הקובעת הראשונה או השנייה, כתוצאה מהפעולות הצבאיות, זכאי לדחיית מועד בת31ימים, לצורך ביצוע תשלום לתאגיד, שמועדו חל בתקופה הקובעת השנייה.
הוראת השעה שלעיל חלה גם על בן זוגו של מי שזכאי לדחיית מועד, אם נקבע כי הוא אחראי לחיוב יחד עמו, וגם על שותפות וחברת מעטים אם השליטה בהן היא בידי מי שזכאי לדחיית מועד (לגבי שותפות שליטה של לפחות 50% בנכסים).

ככל שהנכם ברשימת הזכאים לדחיית מועד באפשרותכם לפנות אלינו באחת מהדרכים הבאות:
דוא"ל :This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
טלפון:058-800-800-1
פקס:9562358-04
משרד/י שירות הלקוחות בכתובת/ות: כפר יאסיף 24908,ת.ד2381, אזור התעשייה הצפוני, בניין בית
המשרדים והמסחר.

זכאות לדחיית מועד בביצוע תשלום–חרבות ברזל

מהות התאגיד ומטרותיו

תאגיד המים והביוב האזורי אל-עין בע"מ (להלן :"התאגיד") נרשם ונתאגד בישראל ביום 1 בפברואר 2010 כחברה פרטית ומספר רישומה 514387208. החברה מוחזקת על ידי הרשויות המקומיות החברות בתאגיד: ג'דידה, מכר, כפר יאסיף, אבו סנאן, ג'וליס, ירכא, ינוח, ג'ת ומזרעה. התאגיד עוסק ב:

  • אספקת מים לתושבי יישובי התאגיד
  • סילוק שפכים לתושבי יישובי התאגיד
  • אחזקת רשת המים והביוב והמתקנים ההנדסיים בכפרי התאגיד

החברה פועלת מכח רישיון לפעילות חיונית ופעילות נוספת ( להלן: "הרישיון"), שניתן לה ביום 23 בדצמבר 2009 וזאת בהתאם לסעיף 15 לחוק תאגידי המים והביוב התשס"א, 2001. הרישיון הינו בתוקף לתקופה של 25 שנים כאשר לממונה על תאגיד המים והביוב ברשות המים הסמכות לחדש את הרישיון פעם ב- 5 שנים.

חזון התאגיד

חזון

אלעין תהווה מודל ואמת מידה להתנהלות מקצועית ואיכותית בתחומי הפעילות עליהם היא מופקדת, במדינת ישראל בכלל, ובמגזר הערבי, בפרט.

יעדים ומטרות

אלעין תפעל לתת שירות איכותי וברמה גבוהה לשביעות רצון התושבים.

אלעין תשאף להשלמת תשתיות של מערכות המים והביוב בכפרי התאגיד, תוך שמירה על הבטיחות, איכות הסביבה, ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

אלעין תפעל לאחזקה תקינה של מערכות המים והביוב, תוך הקפדה על כל התקנים ודרישות גופי האסדרה השונים במדינה.

אלעין תשאף לחזק את חוסנה הכלכלי בדרך של התייעלות פעולותיה על מנת להגיע לעצמאות כלכלית שתאפשר לה לשפר ולשדרג עוד את שרותיה לתושבי הכפרים שבתחום פעולתה.

דבר המנכ"ל

דבר מ.מ. המנכ"ל

תושבי תאגיד אלעין היקרים

תאגיד אלעין, תאגיד המים והביוב האזורי בע"מ, הוקם בשנת 2010 על ידי הרשויות המקומיות: אבו סנאן, ג'וליס, ג'דיידה-מכר, ינוח-ג'ת, ירכא, כפר יאסיף, ומזרעה, על מנת לשרת את תושביהם, לפי חוק תאגידי המים והביוב.

מאז הקמתו פועלים עובדי התאגיד במרץ וללא לאות על מנת להשלים, לחדש ולשפר את תשתיות המים והביוב בכפרים, ואת תהליכי השרות והטיפול בתושבים.

ולראיה, בחמש שנות פעילותו השקיע התאגיד 119.462 מיליוני שקלים בתשתיות המים והביוב השונות, הפסקות וניתוקי המים פסקו לחלוטין, ותושבינו זוכים למים איכותיים ברמות הגבוהות ביותר הנדרשות.

פעילות זו לא היית כלל פשוטה לאור השינויים הרבים שהוכתבו לפועלים במשק המים, ובכללם תאגיד אלעין, על ידי רשות המים ומשרדי הממשלה השונים.

אתר "אלעין" החדש הוקם עבורכם כחלק משיפור מערך שירות הלקוחות שאנחנו שוקדים ליעלו ולשפרו עוד ועוד.
האתר נועד לשרת אתכם, התושבים ולספק לכם את כל השירותים והמידע הנחוץ ביעילות, בזמינות גבוהה ובקלות יחסית.
באתר תמצאו את כל המידע הנחוץ לכם אודות חשבון המים, אפשרויות לקבלת שירות און-ליין, תשלום חשבון המים בצורה מקוונת, אפשרויות מגוונות ליצירת קשר ועוד.

כל זאת לא היה מתאפשר ללא עבודתם המקצועית והמסורה של כל עובדי התאגיד והנהלתו, ובהנהגת הדירקטוריון שכאמור עושים לילות כימים לספק לכם את השרות והעבודה הטובה ביותר לה אתם זכאים. זו בעייני גם ההזדמנות הנכונה להודות להם, בשימכם, תושבי הכפרים, על עבודתם זו.

יחד עם זאת, עוד עבודה רבה לפנינו, ובכל התחומים. אנו מודעים לכך, מתכננים את העתיד, ומקווים, בע"ה, להצליח ולהביא לכם את השלמת התשתיות, תחזוקה נאותה של הקיים ושרות משתפר עוד ועוד.

בכבוד רב,

עו"ד כמיל פרג'
מ.מ. מנכ"ל

תאגיד המים אל-עין בע”מ  - דף הבית (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Arielle Torp

Last Updated:

Views: 5851

Rating: 4 / 5 (41 voted)

Reviews: 88% of readers found this page helpful

Author information

Name: Arielle Torp

Birthday: 1997-09-20

Address: 87313 Erdman Vista, North Dustinborough, WA 37563

Phone: +97216742823598

Job: Central Technology Officer

Hobby: Taekwondo, Macrame, Foreign language learning, Kite flying, Cooking, Skiing, Computer programming

Introduction: My name is Arielle Torp, I am a comfortable, kind, zealous, lovely, jolly, colorful, adventurous person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.